Friday, May 9, 2014

Upcoming new story



私は天使たちと共に踊るのをどれ程憧れていたのかわからないだろう?だが、結局天使に受け入れられず、悪魔が私を見込んだのか?じゃ、俺にどうしろっていうのか?よかろう、俺は悪魔の味方になるのを選ぼうではないか?俺を地獄に落とした天使達を罰する為にな!この時点から、俺は物語の方向を変えてみせる。。。修羅の道を辿る者なり。

Translation:
You can never imagine how much I wanted to dance with the angels. Eventually, I was not accepted by the angels, but the devil gave me his acceptance. So what do you expect me to do? In that case, why don't I choose to side the devil, so as to punish the angels who pushed me into hell. From this point onwards, the story will change its direction. It will be a path of bloodshed and misery.


For those you have not read the original story yet: Click here

No comments:

Post a Comment